Proprietarul unei Tesla din Edinburgh, Scoția, spune că a fost în stare de șoc când a primit factura de service. A fost nevoit să scoată din buzunar o sumă uriașă, după ce ce bateria mașinii a fost afectată de ploaie.

Johnny Bacigalupo și Rob Hussey, un cuplu din Edinburgh, au mers la un restaurant popular din centrul orașului sâmbăta trecută. Au sosit fără probleme la locație, iar după ce au ieșit de la restaurant pentru a merge înapoi acasă, mașina lor electrică de 60.000 de lire sterline nu a mai pornit. Apoi, au chemat o firmă de remorcare și au așteptat cinci ore pentru a o trimite la reprezentanța Tesla din Edinburgh.

Deși proprietarul mașinii a luat legătura cu reprezentanții companiei și a încercat să le explice că nu are nicio vină, situația nu s-a rezolvat și acesta trebuie să plătească în continuare 17.374 de lire sterline (adică 20.064 euro) pentru a-și repara bateria care a fost „deteriorată de ploaie”, scrie Edinburgh Live.

„Sincer, nu pot să cred că asta s-a întâmplat cu adevărat. Când m-au sunat, m-am gândit că vom primi o factură de 500 sau 1.000 de lire sterline. Când mi-au spus că este peste 17.000 (lire sterline - n.n.) mi s-a părut revoltător. Inima mi-a stat în loc, sincer”, a mărturisit Johnny.

Pentru că garanția de 8 ani nu acoperă această defecțiune, cei doi au fost întrebați dacă doresc să efectueze reparația care costă 20.064 de euro.

„Vreau să fac reparația? Am fost uluit și nu mi-am putut găsi cuvintele. (…) Au spus că bateria este efectiv scufundată în apă. Cum poate fi asta vina noastră?”, a mai spus el.

Cei doi au înaintat o sesizare către departamentul de relații cu clienții de la Tesla și speră să primească un răspuns care să-i mulțumească.

Sursa: Știrile ProTV

ABONEAZĂ-TE LA CANALUL NOSTRU DE TELEGRAM - PARANTEZE.MD